|
در رابطه با دستهبندی حکمرانی
|
|
0
|
375
|
جون 9، 2018
|
|
معضل اضافهکار در دستگاههای اجرایی
|
|
8
|
790
|
اکتبر 18، 2021
|
|
اصلاح قواعد ناظر به پستهای مشاورهی مدیران ارشد
|
|
0
|
373
|
اکتبر 19، 2021
|
|
اصلاح فرایندهای ناظر به هیات دولت (کمیسیونها)
|
|
0
|
333
|
اکتبر 19، 2021
|
|
اصلاح نظام رسیدگی به تخلفات اداری
|
|
0
|
405
|
اکتبر 19، 2021
|
|
ایجاد اقتصاد در حوزهی رضایتسنجی ارباب رجوع
|
|
1
|
347
|
اکتبر 17، 2021
|
|
منابع علمی حکمرانی و حکمرانی خوب
|
|
4
|
1814
|
اکتبر 6، 2021
|
|
در باب ضرورت و اولویت رتبی اصلاح نظام اداره و بروکراسی
|
|
3
|
1186
|
سپتامبر 9، 2021
|
|
در باب شرکتداری دستگاهها و نهادها
|
|
1
|
447
|
اوت 9، 2021
|
|
ابعاد اقتصاد اداره
|
|
3
|
938
|
می 16، 2021
|
|
بازیهای حوزهی حکمرانی
|
|
3
|
1054
|
ژوئیه 28، 2020
|
|
ایدهای در حکمرانی پژوهشی
|
|
0
|
522
|
ژوئیه 20، 2020
|
|
انواع مفاهیم و نظریات حکمرانی
|
|
2
|
1643
|
جون 2، 2020
|
|
سامانه شاخص حاکمیت قانون در پروژه عدالت جهانی
|
|
0
|
504
|
می 30، 2020
|
|
مدل مطلوب حکمرانی (Good Governance)
|
|
4
|
3183
|
سپتامبر 15، 2019
|
|
شفافیت و حکمرانی خوب
|
|
2
|
1313
|
سپتامبر 1، 2018
|
|
یادداشتهای پیرامون حکمرانی خوب
|
|
1
|
945
|
اوت 19، 2018
|
|
داده نمای حکمرانی
|
|
1
|
841
|
اوت 19، 2018
|