|
در رابطه با دستهبندی دادهی باز
|
|
0
|
1043
|
نوامبر 23، 2017
|
|
سایتهای منتشر کنندهی آمار و داده مرتبط با ایران
|
|
7
|
1152
|
آپریل 7، 2025
|
|
اخبار، اظهارنظر و گزارش پیرامون داده باز
|
|
11
|
1966
|
اکتبر 1، 2024
|
|
مدلهای بلوغ داده
|
|
1
|
795
|
دسامبر 22، 2019
|
|
منابع حوزه داده باز
|
|
56
|
6185
|
اکتبر 13، 2022
|
|
فهرست سایتهای دولتی منتشر کننده داده و نیز سامانههای شفافیت
|
|
48
|
13924
|
سپتامبر 16، 2021
|
|
پیرامون پورتال داده باز
|
|
20
|
4749
|
اوت 24، 2021
|
|
فهرست سایتهای بینالمللی حاوی داده
|
|
20
|
5020
|
آپریل 9، 2021
|
|
قوانین و سیاستهای مرتبط با داده در جهان
|
|
16
|
3553
|
ژانویه 31، 2021
|
|
شاخصهای داده باز
|
|
7
|
2883
|
اکتبر 31، 2020
|
|
انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ایران
|
|
7
|
4179
|
اوت 26، 2020
|
|
حکمرانی داده - Data Governance
|
|
12
|
4453
|
جون 30، 2020
|
|
داده باز: چیستی و مصادیق
|
|
8
|
2013
|
جون 30، 2020
|
|
رویدادهای مرتبط با داده (ی باز)
|
|
8
|
1466
|
جون 20، 2020
|
|
قوانین و سیاستهای مرتبط با داده در ایران
|
|
3
|
1245
|
جون 9، 2020
|
|
راهحلهای مبتنی بر داده برای مدیریت بهتر کرونا
|
|
36
|
3220
|
جون 8، 2020
|
|
ارزیابی ریسک دادهی باز
|
|
3
|
493
|
می 20، 2020
|
|
آیا دادهی دولتی حتما باید باز باشد؟!
|
|
8
|
1412
|
آپریل 12، 2020
|
|
فواید، اثرات و کاربردهای داده باز
|
|
40
|
7198
|
آپریل 11، 2020
|
|
ضرورت حکمرانی داده در بخش عمومی
|
|
1
|
499
|
آپریل 11، 2020
|
|
فهرست رویدادهای حکمرانی داده
|
|
4
|
1107
|
آپریل 7، 2020
|
|
مقررات عمومی حفاظت از داده | GDPR
|
|
3
|
2477
|
مارس 12، 2020
|
|
فهرست اسناد مرتبط با حکمرانی داده
|
|
1
|
1395
|
فوریه 26، 2020
|
|
نهادها و موسسات مرتبط با داده باز
|
|
3
|
1328
|
دسامبر 31، 2019
|
|
انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در جهان
|
|
4
|
536
|
ژوئیه 9، 2019
|
|
کنفرانسهای داده باز
|
|
6
|
1796
|
دسامبر 12، 2019
|
|
نبود اطلاعات مورد نیاز تحقیقات به بهانه محرمانگی
|
|
13
|
1174
|
اکتبر 17، 2019
|
|
راهنمای انتشار داده (باز)
|
|
4
|
704
|
سپتامبر 25، 2019
|
|
پیرامون data trust
|
|
5
|
2835
|
فوریه 7، 2019
|
|
استفاده از داده + ابزارها
|
|
4
|
1095
|
ژانویه 5، 2019
|